Stiftet i 2001
Foreningen blev stiftet den 8.3. 2001 med udgangspunkt i den nyeste del af Gormsvej, der ligger på venstre side, når man kommer ind på Gormsvej.

I takt med udstykningen af flere grunde, og dermed udbygning af området, kom senere Margrethesvej med i foreningen. I alt tæller foreningen godt 100 husstande.

Da foreningen blev stiftet, hørte den hjemme i Gjern Kommune. Men efter kommunesammenlægningen blev vi en del af Silkeborg Kommune.

Blandt foreningens formål, er etablering, drift og vedligeholdelse af veje, stier og fællesområder. Det sker i form af snerydning, og vedligeholdelse af de fælles grønne arealer. Vi sørger blandt andet for at slå græs og luge bede
På fællesområdet mellem Gormsvej og Margrethesvej er der også en fin legeplads med bord/bænke sæt og en god boldbane, som der er et meget besøgt område af byens børn og unge, byens børnehave og dagplejemødre.